Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 martie 2013

Nu stii ce sa raspunzi? Suna un prieten :)


De ce crezi ca esti potrivit pentru acest job?

Am gasit cateva raspunsuri (neinspirate), sunt o gramada de variante, majoritatea mie personal mi se par atat de putin convingatoare, incat, ma intreb daca intradevar mai e atat de simplu...

1. Imi doresc in mod particular acest job pentru ca el este intr-o organizatie care si-a dovedit importanta in piata, care este stabila si a reusit sa depaseasca problemele din trecut. (Serios? Adica vrei sa mergi intr-o organizatie fara probleme, care a dovedit ca e importanta. Si obiectivul tau care ar fi?)
2. Acesta este locul de munca perfect pentru mine, nu ma pot gandi la o alta pozitie cu o asemenea importanta in societate.( Nu pot comenta. Dar sunt curioasa pentru ce aplica domnul candidat care raspunde asa) 

3. Aceasta pozitie ma solicita sa fiu la curent cu noutatile din tehnologie.( si daca n-ar fi pozitia asta, ce ai face?)
4. Imi doresc sa imi dezvolt abilitatile si, combinate cu experienta de pana acum, sa le folosesc in beneficiul organizatiei. (Si imi mai doresc sa ma credeti pe cuvant)
5. Aceasta companie nu are doar o atmosfera pozitiva,  dar acest job este o oportunitate pentru ca abilitatile si competentele mele sa faca o diferenta. (Cat de mare? - Mare!)  
6. Aceasta companie este una recunoscuta pentru recompensarea angajatilor care obtin rezultate bune si eu sunt unul dintre cei care prefera sa faca si nu sa spuna ca fac (Cu alte cuvinte, daca iti raspund la intrebarea asta ar trebui sa iti spun ca fac. Dar eu vreau sa fac. Asa ca... un avans de 2-3 salarii merge?)

Pentru variata 6 de raspuns, mi-am amintit de o faza dintr-un film fain cu Ben Affleck, cand gasesc scena, adaug filmuletul.

Daca intentionezi sa folosesti unul din raspunsurile sugerate mai sus, mai bine cheama un prieten sa te ajute. Ca in filmuletul de mai jos:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu