Totalul afișărilor de pagină

Let's talk recruiting!

luni, 29 octombrie 2012

Din culisele recrutarii in agentie - Preambul

Recrutare. Direct Search. Consultanta Resurse Umane


Urmarim cu mare interes aparitiile in presa si suntem la curent cu tot ceea ce se petrece in mijlocul pietei muncii sau graviteaza in jurul ei.
Fiindca suntem un small business, 100% antreprenorial, cautam sa invatam in fiecare zi de la clientii, candidatii si competitorii nostri.

In mare, atat jucatorii din piata de consultanta HR cat si angajatorii sunt de acord ca nivelul de calitate al relatiilor ca se stabilesc intre cele doua parti nu sunt cele dorite si sunt departe de modul in care acestea se cladesc in occident.
Daca privim strict interviurile din presa ale companiilor de consultanta, fie ca vorbim de cei 5-6 mari jucatori care ofera servicii de recrutare permanenta si munca temporara, fie ca vorbim de headhunteri sau de companiile de recutare de nisa, aflam ce industrii cresc, care sunt mediile salariale, ce domenii au avut de suferit in criza, cat de mare e lipsa de personal bine pregatit si cat de multa nevoie are acum mediul privat de serviciile consultantilor externi.
Vanatoarea de talente detine capul de afis in orice era, indiferent ca suntem in plin boom economic sau in recesiune iar asta este o chestiune pentru care nu avem nevoie de mai multe confirmari. Obiectivul nostru este acela de a gasi solutii pentru a armoniza asteptarile angajatorilor cu ale angajatilor, si sa lucram la a imbunatati perceptia ambelor categorii asupra existentei firmei de consultanta in aceasta relatie.Si pentru asta e important sa privim si in interior, nu numai sa analizam output-urile, ci si cum ajungem acolo.
Nu discutam despre serviciile de munca temporara, leasing de personal, pentru ca valoarea adaugata e de la sine inteleasa, nu discutam nici macar de zona de executive search care isi explica necesitatea prin insasi actiunile pe care le intreprind headhunter-ii si metodologiile specifice. Vorbim despre piata de recrutare, despre permanent placement, si despre rolurile de white collar, in ideea de a aduce laolalta asteptarile companiilor angajatoare cu livrabilele agentiilor de recrutare.
Scopul nu este de a vinde serviciile companiei noastre ci de a impartasi un mod de lucru si exigentele procesului de recrutare modelat de experienta cu clientii nostri. Transparenta este una din caracteristicile principale ale colaborarii cu clientii si candidatii nostri, iar celor care vor decide sa ne devina clienti sau sa se alature proiectelor noastre in calitate de candidati le putem oferi cel mai de pret serviciu: Onestitate.


Geanina Stejar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu